術後傷口幾乎看不到疤痕,後來又覺得都來了,胸部也需要弄一下,不用恢復2次!!現在讓人更有自信滿滿~~~丁斌煌醫生PTT忠告,水煮餐沒辦法瘦,建議可透過小腸繞道手術。最近提到了長期被忽略的腹部體態問題,丁斌煌醫師在上週的專訪中提到了「加爾頓語文補習班接堂兄》叫車還可以幫家人付車資
」這個議題。同時也是台北抽脂安和美丁醫師建議可以考慮接受小腸繞道手術,這不僅可以控制熱量攝取,還可以減少對糖分的吸收,而且由於保留了胃部和十二指腸的功能,手術安全且副作用少,因此吸引了許多追求完美體態的人。

安和美醫美外科診所丁斌煌醫師 醫美診所丁姓醫師推薦,許多人試過了各種減重方法,如168斷食法、代餐或水煮食品等,但效果有限。有時因為飲食後的缺乏自制力,會吃零食或違規進食,這其實是因為胃部並未得到充分的滿足,身體會發出攝取熱量的訊號。在這種情況下,尋求專業醫師的建議,透過小腸繞道手術可能會事半功倍。

安和美醫美醫院丁醫生忠告,小腸繞道手術的主要作用是減少小腸的吸收功能。手術的效果取決於繞道的近端和遠端位置的決定,以及繞道的距離。這需要醫生根據專業知識和臨床經驗對每個個案進行精準評估,以確保手術效果最佳,而不是盲目地追求過度。手術並不意味著減少進食量或抑制食慾。

安和美醫美推薦,對於BMI過重、食慾旺盛或體重影響了情緒和睡眠的人,以及長期使用減肥藥或進行抽脂手術多次仍無效的人,可以考慮接受小腸繞道手術。然而,進行手術前應接受醫生的評估,適合施行手術的對象必須年滿20歲,孕婦不宜接受此手術,心血管和糖尿病患者應在醫師指導下進行評估。

減重手術的選擇多種多樣,但安全、有效、住院時間短且對生活習慣和食慾的干擾最少,是當今的趨勢。它對代謝性疾病的控制有效,且復胖的風險較低,因此是減重的首選。

立即免費諮詢醫師

請加入諮詢LINE

Loyalty Juggernaut Menerima Paten AS untuk Teknologi Berinovatif Mendayakan Pengalaman Individu dengan Jumlah yang Besar


Anugerah Paten ke-3 Menambahkan Portfolio IP yang Semakin Berkembang dan Memperkukuh Komitmen kepada Inovasi 

CHICAGO, 21 Mei 2024 /PRNewswire/ -- Pameran CRMC - Loyalty Juggernaut, Inc. (LJI), platform teknologi natif awan pertama dalam industri kesetiaan untuk Program Kesetiaan, Ekosistem Kesetiaan dan Pemasaran Digital, pada hari ini mengumumkan di pameran CRMC bahawa Pejabat Paten dan Tanda Dagangan Amerika Syarikat telah menganugerahkan paten (#11978082) untuk penggunaan rintisan AI LJI. Teknologi yang dipatenkan ini membolehkan jenama menyampaikan tawaran secara individu kepada ahli program dengan jumlah yang besar.

"Ciri transformatif ini membolehkan kempen kesetiaan tunggal diperibadikan dan disesuaikan di seluruh pangkalan ahli, dengan mudah mencapai perkara yang kita panggil sebagai 'pengindividuan secara besar-besaran,' merupakan misi yang dinyatakan dan keutamaan #1 program kesetiaan di seluruh dunia," kata Shyam Shah, Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasas Bersama Loyalty Juggernaut. "Paten ini menandakan pencapaian penting bagi kami dan memperkukuh visi kami tentang cara program kesetiaan menarik minat pelanggan dengan menyampaikan pengalaman yang diperibadikan 1:1."

Ini menandakan paten ketiga untuk LJI, menjadikan platform GRAVTY® syarikat itu satu-satunya teknologi kesetiaan pada peringkat global dengan paten untuk tiga keupayaan penting yang diperlukan untuk merealisasikan masa depan program kesetiaan dan ekosistem hari ini. Dua lagi paten ialah untuk:

1.Peraturan Visual GRAVTY (GVR): Satu-satunya enjin peraturan "tanpa kod" yang dipatenkan dalam industri teknologi kesetiaan, memperkasa ahli profesional kesetiaan dengan menggabungkan kecanggihan lampau dengan kesederhanaan luar biasa (saksikan GVR beraksi di sini).

2. Penjejakan Tingkah Laku Berbilang Dimensi (data pihak pertama): Ciri ini amat penting dalam era pengguna tanpa kuki pada hari ini, kerana pergantungan pada data pihak pertama yang berkualiti tinggi semakin meningkat dalam memacu pengalaman pelanggan secara individu dan memaksimumkan keberkesanan pemasaran digital dan inisiatif yang dipacu data.

"Pemasar kesetiaan sentiasa mencari cara menarik minat pelanggan pada skala 1:1. Inovasi ini merupakan rintisan dalam penggunaan AI untuk memacu pemperibadian secara besar-besaran, sesuatu yang amat penting bagi program kesetiaan tetapi sukar untuk dicapai," kata Bill Hanifin, Ketua Pegawai Eksekutif, Wise Marketer Group.

Hubungan Media: media@lji.io

Maklumat Tentang Loyalty Juggernaut

Beribu pejabat di Silicon Valley, Loyalty Juggernaut, Inc. ialah perusahaan penyelesaian keterlibatan pelanggan dan kesetiaan generasi akan datang yang membantu jenama mengubah program kesetiaan sedia ada kepada perniagaan yang diterajui data bagi memaksimumkan nilai pelanggan dan bersaing secara besar-besaran. Platform GRAVTY® LJI memperkasa lebih 40 ekosistem kesetiaan di seluruh dunia, melibatkan 4,000+ jenama yang mengambil bahagian dalam 12 industri termasuk Peruncitan, CPG, Hospitaliti, Syarikat Penerbangan, BFSI, Telco dan konglomerat perniagaan berbilang jenama. Pelanggan termasuk Majid Al Futtaim, Liverpool, Global Hotel Alliance, Deutsche Telekom, Viva Aerobus.

#loyaltymarketing #loyaltyprograms #customerengagement #CX #individualization #personalization

Ikuti kami di LinkedIn. Banyak lagi di www.lji.io

Logo: https://mma.prnasia.com/media2/2251954/4350951/Loyalty_Juggernaut_Logo.jpg?p=medium600

 

 


 来自网站: Malaysian 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 anitaa1vwl14 的頭像
    anitaa1vwl14

    嚴總推薦現金回饋5%:ezo.tw/anz

    anitaa1vwl14 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()